Merhaba kızlar ben bugün hastaneye gittim bebegimin cinsiyetini öğrenmek için gittiğim hastane Marmara üniversitesi Pendik eğitim araştırma hastanesi bebeğimin kıza benzediğini söylediler kesinmi dedim biz kesin demiyoruz dediler devlet hastanelerinde cinsiyeti soyelemek yasaklandıgi hakkında birşeyler duymuştum acaba doğrumu ve cinsiyetini bilmek bizimde hakkımız ona gore bizde biseyler alacaz gittiğim doktor biraz tuhafti sizce ne yapmalıyım