Bugün 13 +1 oldum geçen hafta ikili test yapılmıştı bugün kanın sonucunu alıp doktora verdik ,ultrasinda 1.9 mm çıkmıştı ense kalınlığı ve burun kemiği de vardı bugün yaşımdan dolayı down sendromu olabilme ihtimali var dedi doktor sadece yaştan dedi bu durum başına gelem var mı 