Sareninannezi Hastane çıkışına rokoko işletmek istiyorum ancak kimseyi bulamadım internette de beş parçaya 1500 fiyat veriyorlar . Bildiğiniz var mı acaba
beyzacmvrc Sareninannezi benim annem biliyordu kursuna gitmişti bilgileri çok taze değil ama ben sade 5 parça bı hastane çıkışı aldım.beyaz. anneme yaptırıyorum deneyecek eğer güzel olursa sizinle de paylaşırım 😊
Bade0022 Sareninannezi benim bebeklik ceketimde vardı anneannem işlemiş ❤️ annem biliyormu bilmiyorum ama sizin için sorarım
1ayparcamvar Sareninannezi ben oğlum için isimli tulum yapıyorum daha bitmedi ama bı bak istersen attığın model şal desenini de yapabilirim
Denizinanne beyzacmvrc canım bitirdimi annen güzel oldu mu bende şal yaptırmak istiyorum ama birturlu bulamadım maalesef
beyzacmvrc Sareninannezi beni etiket yaparak yazmayınca bildirim gelmemiş canm aşağıdaki bildirim için gidince gördüm ☺️
Denizinanne beyzacmvrc canım sağol yardımcı olduğun için ben yapan bir sayfa buldum teşekkür ederim 😊
61lazkizi61 Sareninannezi @renklihobidukkani.55 sayfam canım instaframda takip edersen isledikce onda paylaşıyorum bakarsın bundan resim atmayı beceremiyorum tulum bugün veya gelir ona da başlarım hemen🥰