rimayoruk Kızlar 37+4 deyiz yürürken ya da bebek hareket ederken özel bölgemde aşırı yanma ve ağrı oluyor sanki idrarımı saatlerce tutmuşum gibi doğuma işaret mi bilgisi olan yazabilir mi 🫢