Oznurdeniz size de geçmiş olsun 1 haftadır oluştu bu durum şişti dış etlerim ve sanki dişim sallanıyor gibi anlayamadım birde enfeksiyon olur diye korkuyorum dış eti iltihabı bebeğe etki eder diye korkuyorum.Kendi dr uma danışıp dişçiye gitmeliyim sanırım.