ByzzS Testim pozitif negatif yazmıyor 0.25 referans aralıgında geldi 0-1.5 referans aralıgı. Doktor pozitif çıkarsa gel dedi ama ben negatif mi pozitif mi anlamadım yüksek olursa mı pozitif oluyor