Linabebek1 Canım o sancı geldiğinde anlayacaksın, çok düzenli ve keskin olacak benim 4 cm açılmam vardı ve hiç sancım yoktu nst ölçüyordu ama ben hissetmiyordum. 6 cm olana dek de hissetmedim sonra suyumu patlattılar ondan sonra sancılar başladı düzenli ve sık kasılmalardı sonlara doğru güçlü bir basınç hissi geliyor ve ıkınma ihtiyacı duyuyorsun. 38+0′da doğum yaptım. Çok kısa sürdü hem sancı hem doğum, dilerim seninde öyle olur. Sağlıkla kolaylıkla gelsin bebişin 🫶🏻