Kızlar şimdi ben şimdi 14. Haftamda cinsiyete gittim bana erkek sanki ama testis gördüm de gibi dedi ondan sonra ben 26. Haftama geldim ve büğün gittim hep içimde his vardı kız diye ama emin değildim ve şok oldum bi bakarmısınız cinsiyete tekrar erkek dediler dedim doğum doktoruma da ondan sonra bu kız dedi ve şuan değişme ihtimali yok dediler inanamadım tecrübeli erkek doktor geldi bakti siz daha neye bakıyonuz kız bu dedi sevinemiyorum şuan hala şoktayım ve oğlan diye hastane çıkışı falan yaptırdım isimli 😂😂 kızlarrr aglıcam