Baharbade10 şampuan ve losyonunu kullanıyorum losyonu aşırı nemlendirmiyor başka tercih edilebilir, şampuanı güzel seviyorum bu arada benim ki baby me organik serisi diğer çeşidini hiç kullanmadım bilmiyorum bundan sonra şampuanından devam ederim ama losyonu farklı alacağım