Kızlar 33.haftadayım birkaç gecedir zaten uyuyamıyorum. Sabah uyandığımda ellerimde ve ayaklarımda çok ağrı oluyor. Ayaklarımın üstüne basarken canım yanıyor, ellerimi açıp kapatmaya çalışırken eklemlerimde ağrı oluyor. Ödemden kaynaklı mı bu, çözüm önerisi olan var mı