İkizlerimle 27 haftalığızbugüne kadar hiç bel ağrım vs olmadı dün akşamdan beri ara ara bel ağrım oluyo yatıyorm geçiyo yarım saat sonra yine başlıyo yürüyorum oturuyorm ara ara geçmeden devam ediyo sizde durumlar nasıl normalmi bu şekilde ağrı sadece belimde var