MomH neredeyse 1 haftadan beri gribim ve buna bide streslerim sktilarim eklendi esimin ailesinin yüzünden fakat şuan çok öksürüğüm var gribim geçmiş değil öksürürken kasıklarım ve vajinamda baskı var sanki çocuğu düşürecekmişim gibi nolur ne yapmam gerekiyor dün geceden beri üzüntüden ağlıyorum bebegimde etkilendi biliyorum ama öksürdükçe daha baskı oluyo 😭
BMH MomH Soğuk algınlığında doktorlar çok ilaç taraftarı değil o yüzden her gün bir bardak ıhlamur için meyve yiyin bol bol burnunuz tıkalıysada deniz suyu ile açın eczanelerde var
BMH MomH baskı da gayet normal öksürme hapşırma gibi şeylerde ama içiniz rahat değilse doktorunuza danışın