Onlar baya show yapmış 😄 18 olsa neyse.. Benim ilk bebeğim 16da hissetmeye başladım ama 3 4 aralıklarla ve ‘gaz mı yoksa bebeğin pır pır hareketi mi ’ tam anlayamadan. Normalde 22. Hafta ve sonrası falandı sanırım hissetmek için. Şu an 33 deyim, sabah uyandırıyor gece uyutmuyor. Sen o söyleyenlerle fazla görüşme bence 😄