A_sena 39 haftalık olduk bu gün ve bebişimiz doğmamakta ısrarcı 9 ay geçti son günler hiç geçmiyor side durumlar nedir
tubi94 A_sena 39+5 kontrolüm vardı doktor açıklık yok dedi sancı da yok bebek kanala girmemiş yarın sezeryan olucam inşallah zor karar verdim ama hayırlısıdır umarım
A_sena mucizeeem03 Sürekli hareket halindeyim yürüyüş yapıyorum hurma tüketmeye dikkat ettim vs vs en son gittiğimde başı doğum kanalına girmeye çalışıyor dedi bu gün egzersiz yapmayı düşünüyorum artık kanala girsin diye
mucizeeem03 A_sena benimkinin basi kanalda , bende cok yuruyus yapiorum, plates topunda egzersizler fln hic bsy fayda etmior…
Mervoliiiiiii bende bugün 39+0 oldum. Düzenli kasık ağrısı girip çıkıyor ama nst de sancı ve açılma yok. Gelsin dayanamıyorum ben artık
tubi94 mucizeeem03 bende neler denedim sıcak duş hergün yürüyüş ilişki hurma activating labor videoları ama yok girmedi kanala
A_sena mucizeeem03 senin haftan kaç canım bide bizimki erkek herkes 40 doldurur diyo ama hayırlısı artık
A_sena tubi94 suni sancı vermeyi teklif etti mi doktorunuz bazen o şekilde de başlatabiliyorlar doğumu
A_sena tubi94 hakkınızda hayırlısı olsun önemli olan sağlıklı olmanız her ikiniz içinde umarım biran önce kucağına alırsın yavrunu
tubi94 A_sena teklif etti ama kanalda bile değil bebek çok düşük ihtimal dedi bana bıraktı kararı çevremdeki herkeste o kadar acı çekip sezeryane dönersen daha zor dedi bende sezeryani tercih ettim