Ozgeeee19 bilmiyorum sinirli günlerine mi denk geldim ama iki kere gittim hem kendisi hem sekreteri çok sinirli soru soramadım hep ağzıma tıktılar bişeyi anlamadığımda göz devirip bağırarak tekrarladı şansıma ikili testimi o yaptı hiç bebekle alakalı birşey söylemedi ben de korkudan soramadım ben şahsen kimseye tavsiye etmiyorum eşim en son kavga etti daha da gitmedim