Bende tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu var manurol ile geçmeyen enfeksiyona antibiyotik tedavisi uygulanıyor hamilelikte kullanabileceğiniz ilaçlar var onunla da bi süre geçip tekrar başlıyorsa tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu var demektir yani bu artık yerlesmis cerrahi işlem gerektirir o da hamilelikte yapılmıyor sanırım. Kızılcık suyu kullanabilirsiniz hamilelik sonuna kadar, sonra cerrahi işlem ile kurtulabilirsiniz.