Maalesef değişmiyor tam 3 defa yaşadım bu durumu sürekli sorunlu gebelikti kalp atışını duyduk ilk gittiğimizde sonra gittik kalp atışı yok 1 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi gittiğimizde yine aynıydı eğer sağlıksız bir gebelikse çok üzgünüm ama birşey değişmez ama farklı bir doktora gidebilirsin emin olmak için çünkü eğer kalp atışı yoksa 1 hafta orda içinde kalması seni zehirler