MadameHappy34 zeytin_ Evet ben reglimi bekliyordum :) 2 gün kalası silik çizgi 1 gün kalası hcg 40 ile öğrendim.
u-akyz evet oluyor canım ilk haftalarda doktoruma da sordum bunu adet olacakmışım gibi dedim cok normal dedi ve sonrasında cok şükür geçti