Merhabalar. Bugün kontrole gittim. 11+3 üçüz gebelik Doktor muayene yaptı her şey çok iyi sağlıklılar. Ama ense kalınlıkları tek olanın çok iyi dedi. ikiz olanların ise birinin çok iyi diğerinin 3mm de biraz fazla gördüm dedi. Genetiğe gittik gün. Sonra tekrar kadın doğuma gün verildi. Amniyosentez yapılmasını öneriyoruz dediler daha sağlıklı sonuçlar almamız için 16. Haftada. Hiç yaptıran veya yaşayan var Mı ?