Gunicka bende de arada kahverengi leke geliyor ama onu bile riske atma hemen gel bakalım diyor doktorum kontrol ediyo çok şükür sıkıntı yok 3 kere filan geldi leke ama iyiyiz elhamdülillah hemen gidiyorum hastaneye kontrol oluyoruz sonra iğne fitil filan geçiyo