Gizerkav benim doktorum ☺️İkinci kızımı onda doğurdum, gerçekten çok memnun kaldım. Normal doğum yapma konusunda ısrarcıydım sağolsun o da çok destek oldu. Çok da şevkatli ve düşünceli davrandı doğum sırasında, ebeler de çok ilgililerdi ☺️Sadece doğuma gelemezse diye korkuyordum ona da nasip dedim çok şükür korktuğum olmadı.