Sukran3434 Yeliz_06 banda soylediler aldirmadim kendimede kiyamadim Allah ne veriyosa kabulum dedim 2 ayim kaldi 🥺🥺🥺🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Lcn1 Yeliz_06 ikili test mi eğer öyleyse risk çıkabiliyor ben de fetal DNA testi yaptırdım temiz çıkmıştı içini ferah tut 😊
umycnr94 Bende altı yıl önce aldirmstim oğluma down sendromu demişlerdi bişey çıkmamıştı çok zor bsy değil o 5 ayı stresli gcrmekten yine iyidr genelde herkese dyolar ama
Yeliz_06 Lcn1 onu ne zaman yaptrdin canım detaylıya giricem birde fetal ekoya gidicem sıra alıp 20 haftalıkken
Leyley Bugün ben de kontroldeydim. 11+3 üçüz gebelik. İkizlerden biri 2 mm diğeri 3 mm çıktı ense kalınlığı. Bana da 16. Haftada sıvı alınıp bakılmasını önerdiler gün verdiler. Gündüzden beri onu düşünüyorum.
minnakkurabiyelerim Ikiz gebelik 18nci haftada aldırdım isinde uzman emin olduğunuz bir yere yaptırın yaptıracaksanız. Her halükarda dogururum diyorsanız yaptırmayadabilirsinz
Yeliz_06 Sukran3434 sağ salim alirsiniz kucağınıza inşallah canım kabulumuzdur başka yapacak biseyimiz yok