Ebrar98 ben de Fatma Sezgin deyim, vallahi sevdim mi sevmedim mi anlamadim ya😁 Ama cok takmam boyle seylere hani bebisime bakiyor soru sorunca cevap veriyorsa okeydir. Ama bizim doktor da soru sormazsan hic bisi demiyor etmiyor valla zorla cevap alıyorum agzindan ayak ustu😁 ama oyle boyle derken 34. Haftaya gelmisiz