Mavihanem benimde temmuz ortası oğlum olucak insallah istanbuldayiz bahçe katında oturturum az evimiz serin oluyor ben hep annemin dediğine gittin kus kanat cirpsa bebek üşür diye inceee uzun kollulardan alıyorum içime sindikce tabi adana malum sıcaklığı var bi bez takın kalsin yatağında 😀😀😀