Merhaba kızım 20 aylık ve hamile olduğumu öğrendim reglik 2 hafta gecikince stres diye düşündüm fakat hamileyim hem sevinemiyorum hemde üzülmüyorum sürpriz oldu hiç düşünmüyorduk evimiz yok napcaz bilmiyoruz İskenderun da yaşıyoruz bu arada henüz doktor yok kaç haftalık bilmiyoruz