Merhaba kızlar, dün kontrolüm vardı 38+2 haftalık şuan bebeğim. Ve doktorumuz hala bebeğin ters olduğunu artık dönmesinin zor olduğunu istersek bu hafta sezaryen yapabileceğini söyledi cuma gününe gün aldık ama aşırı heyecanlıyım ve aynı zamanda çokta korkuyorum ameliyat olmaktan 🙄