Tugcennet Merhaba 8 aylık hamileyim 4. Ayda kaşınma hastalığı başladı bir çok doktora gittim çözüm bulamadılar geçen ay uyuz dediler ama kaşıntım durmuyor kremler işe yaramıyor bilgisi olan ya da bu durumla karşılaşan var mı hiç çözüm önerisi olabilecek