merhaba,5+0 ken pazartesi günü keseyi gördük kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi doktor, 10 günü geçirmemeye calıs dedi bunu neden dedi o anın heyecanıyla sormayı unuttum,keseyle ilgili bi sorun söylemedi daha kücük ama gördük dedi 7 mm dedi birde,ama benim okuduklarım yüzünden aklım karıştı ya boş gebelikse ya kalp atışını duyamazsam?beta değerleri için de saglıklı gebelik olarak görünüyo dedi güzel artmış değerlerin dedi ama 10 gün sonra kalp atışı duyamazsam?mide bulantım halsizlik uyku hali dışında bi belirtim yok