Merhaba anneler sezeryan doğum yapacaginiz zaman devlet Hastanesi’nde ne zaman gün verdiler size ben bugün gittim geçen hafta anesteziye yolladı bu hafta gittim kağıtlarımı aldım bugün de doktoruma gösterdim gene gün vermedi 36+5 iz bugün doktora kağıtları gönderdim o sizi arar arayınca bu kağıtlarınızla gelin ddi böyle başına gelen var mı