Skrn1 37+1 olduk hanımlar şuan alt iki kaşığım ve ayaklarım belim ağrıyor ama dayanamayacak durumda değilim sadece rahatsız ediyor doğum sancısı falan olabilir mi
Skrn1 2aslan_annesi07 ben biraz paniğim doktorum geçmeyen ağrı falan olunca gel demişti ama cuma zaten kontrole gideceğim ilk gebelik bide dayanırım diye düşünüyorum gitmesem sorun olur mu acaba korkum o
2aslan_annesi07 Skrn1 canım kanama su gelmesi sürekli geçmeyen ağrı ve bebeğin hareketlerinde azalma vs yoksa sorun yapma zaten cumaya az kaldı benimde cuma görüş günüm ☺️
Skrn1 2aslan_annesi07 kanama su çok şükür daha yok ama kasıklarımdaki ağrı geçmiyor çok duramayacak kadar da değil ama insan panikliyor işte ☺️
2022bebeki Skrn1 hic korkmayjn emin olun rahatliyorsunz. Çatalın önünde bile doğum öncesi squat yaptım ben ebemin desteği ile çatalın demirlerine tutunarak 🤣
Skrn1 2022bebeki bir bilsem neyin ne olduğunu ağrılarım hala kesilmedi ama şiddetlenmiyorda olmadı yaparım bende eşim gelince ☺️
2022bebeki Skrn1 duvardan ya da sandalyeden destek alarak yapmanızda fayda var. Ağrılar siklasirsa şiddetlenirse anlarsınız doğum sancısı ayirt ediliyor🤗