Gizem-ayldz2002 Kızlar burda gebelik takibi yaptıran var mı veyahut doğuma gidip memnun kalan varsa doğum süreci nasıl oluyor,takibi görüşmesi
Esmerim_2727 Ben nurdağında geldim gecen hafta sancilandim bir doktor vardi acilde mal mal şeyler konuştu korkuttu beni baya normalde doğumu orda yapacaktım ama yapmam orda