Esoiso Benim de geçen de o tarz oldu bi tarafı fena şişmişti. İlk kızım da doğum sonrası ödem tarzı bişey olmuştu doktor günde iki kere buz Koy iner demişti o geldi aklıma o akşam yaptım sabaha baktım inmiş şişlik 🙂 ve daha olmadı, isterseniz sizde şiştiği anda yarım saat kadar buz uygulayın iyi gelir inşallah