Mckeymouse İkili teste girdikten sonra kadın hastalıkları ve doğum doktorundan randevu almalı mıyız yoksa testi yapan mı yorumluyor ? birde doktor tok gel dedi çişe sıkışık mı olmalıydı, yoksa sıkışık olmamalı mıydı onuda unuttm bi el atın hanımlar😂
Sahnedekimadam Mckeymouse Ayrıntılıya da girceksin ya tok ol ki bebek hareketli olsun herşeyini görebilsin diye.. kan verirken önemi yok idrarın canım.O an herşeyini söylüyor zaten ikili sonucun çıkınca doktoruna yorumlarabilirsin
Sevilay_1 Mckeymouse kendi doktorunuz ilk önce ense kalınlığı ve burun kemiğine bakıyor sonra kan aldırıyorsunuz sonuç çıkınca randevusuz bi şekilde gidiyorsunuz sonuçları değerlendiriyor tok gidin