Tubissirin iyiyim çok şükür canım ben üçüz gebeydim altıncı ayda kaybettim birini hâlâ karnımda doğumda alacaklar onu da ikizlerim de iyi ,avantajım keselerin ayrı olmasıydı yoksa zehirlenme olacaktı şuan on günümüz kaldı doğuma da ikisini kucağıma alırken birini toparaga koyucam zor ama Rabbimin vardır bir bildiği 😥 küçük hafatada kalbi duran bebekler genelde kayboluyor ben büyük kaybettiğim ve kemik yapısı oluştuğu için kaybolmuyor