Hastane çok güzel temiz hijyenik ama doktorları çok kötü davranıyor işk gebeliğim düşükle sonuçlandı aldırmarmaya oraya gittik doktorların davranışları hitabı çok sertti sanki babasının hayrına yapıyorlar o işi gerçekten doktur yönünden berbat bir hastane orda doğum yapan yakınlarım var hiç memnun değiller doktorlardan ve çalışanlarından