ozgesel1seyler
Ahali bir ay once filan grip olmustum. Hayatimda hic olmadigim kadar asiri siddetli oksuruk krizlerine girdim. Cok sukur bebegim iyi saglikli. Gribimde gecti ama sol gogsumde tam gogsumun altinda ara ara giren bicak kesigi gibi bir agri var. Yakinlarda ic hastaliklarina gittim. Kas zedelenmesidir dedi parol ve voltaren diye bir krem verdi. Ama pek bir ise yaradigini soyleyemem. Az once yan dondugumde gozlerimden yas getiren bir aci saplandi su an sirt ustu yatiyorum ve biraz sakinlestim. Boyle bir durum yasayan varmidir film filan cektirmek istemiyorum ama sanirim kremle gecebilecek kadar hafif degil gibi =(