Kubare134 13.haftadayız lekelenmem oldu kahverengi doktora gittik kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırlar ,böyle olup da lekesi geçen oldu mu🥺😢🥺😓
Slaedz Ben yoğun bir kanamam oldu tam o haftada kanama kesesi de vardı iğne vuruldum progestan fitile başladım 3 gün sonra kanama durdu kahve bir kanamam oldu sonra geçti şimdi 32 haftalığım bol bol dinlen tuvalet ve yemek harici ayağa kalkma
Feride_eymen2 Benimde 11 haftada oldu iki hafta surdu igne oldum progestan kullandim simdi 29 haftalik hamileyim devam etti