Kızlar merhaba 36 haftalık oluyoruz yarın inanılmaz derecede ellerimin parmaklarında uyuşma acı sızı oluyor geceleri özellikle uyumdan bile uyandırıyor çok rahatsızım artık bundan başına gelen çözüm bilen var mı acaba doktora randevum haftaya var ama dayanamıyorum cevaplarsanız sevinirim