Bgm10 Merhaba arkadaşlar 86 yaşındaki babaannem Kadir gecesi rüyasında bebeğimin kız olduğunu ismininde BİĞÇE olduğunu gördüğünü söyledi. Dün cinsiyeti öğrendik kız dedi doktor bu biğçe ismini bilen duyan var mı aranızda napmamız lazım kararsız kaldık 😄
Bebekdelisi Bgm10 biğçe mi birçe mi cnm biğçe duymadım ama birçe tek eşsiz demek rüyada benım bebegımın ısmıde soylendı koydum koyulmalı dedıler canım
3babymom Bgm10 göbek adı olarak koyun yanına da bir isim eklersiniz rüyasında görmüş aslında kulaga degisk geliyor farklı 🌸
Kalbiimde2can Bigce cok degisik ilk defa duydum simdi baktim kralice demekmis es anlamlisi ece diyor ne kadar dogru bilmiyorum🙈🤔
Bgm10 Yok bende ısrarla sordum kodluyor adı BİĞÇE diye😄 ne yapalım hiç bilmiyoruz acaba göbek adını mı koysak yoksa ismimi düşünsek bizde hiç duymadık Biğçe yi
Bgm10 Yok net bi şekilde biğçe diyo 😄 bakalım bi süre düşünüp bi karar vereceğiz ama ya ismini ya göbek adını koymak gerekiyor sanırım öyle söylüyor herkes hayırlısı insallah 🌸