Nevaninannesi Selam kızlar.. Yolun sonuna geliyoruz yavaş yavaş. Kontrolleriniz nasıl gidiyor? Sancısı, açılması olan var mı benim gibi?
Hadya Nevaninannesi Selaaam,38+3 teyim yarın korona test ve kan tahlili için hastaneye gidiyorum,cuma sabahı da sezeryanım var kısmetse :) Açılma veya sancı beklemiyorum anlayacağın.
merve211 Nevaninannesi 38+0 bu gün dünden beri kasılma hafif sancı ve bel ağrım var kızımda gelmek istiyor sanırım nasip olursa cuma günü sezeryanim var hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Nevaninannesi Hadya Sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah🙏 3 haftadır nst de kasılmam çıkıyor ama hissetmiyorum çok şükür. Dün de çatı muayenesi yaptı dr sancım çıkınca. 1 cm açılma var ama merak etme hemen gelmez dedi. Normal istiyorum ama olmazsa olmaz değil anlayacağın :)
Hadya Nevaninannesi çok teşekkür ederim,sizde sağlıkla mutlulukla kucağınıza alın inşallah yavrunuzu,her şeyin hayırlısı olsun :)