Zeynepozcan Selam hanımlar bugün ikiliye girdik ve bana verilen usg fotoğraflarının birinde NT 1.20mm yazıyor internetten baktığımda ense kalınlığı oluyormuş 1.20mm iyi mi ?
Sahnedekimadam Zeynepozcan Evet canım iyi, böyle şeylerinizi doktorunuza sorun mutlaka , aklınızda ? Kalmasın