Merhaba yanıklar bebeğimin hareketleri fazla değil o kadar kıpır kıpır hareket etmiyor içimde geziyo bir yerlerime değiyor sonra hafif tekme atıyor sadece normalmidir acaba ? Bide kız annesi olacağım inşallah bazı kişiler çok hareketli durmuyor diyor anlamıyorum 🥹