29+6 da bugün kontrole gittik,kızım yine bize sırtını döndü ve göstermedi kendisini. Bugüne kadar ne yaptıysak bebeğin yüzünü göremedik. Var mı bu konuda öneriniz? Doktora girmeden yarım saat-45 dk öncesinden vişne suyu içiyorım,kahve içiyprum,çikolata yiyorum ve yürüyorum.