Kızlar 4 senedir epilepsi geçmisli biriyim çok şükür 2 buçuk senedir nöbet gecirmiyorum tegretol 200 kullanıyorum sabah akşam doktor kontrolünde 23+5 ikiz gebeyim bu arada sorum şu emzirme döneminde sıkıntı oluyor mu doktoruma da daniscam tabiki size de sormak istedim yani ilaç kullanıp emzirebilir miyiz doğumdan sonra