İkili tarama testi yaptırmak tan yanayım ama çevremde yaptırma yanlış sonuç alırsın gebeliğin zehir gibi geçer kendini yipratirsin vs vs diyen çok ve aşırı kararsız kaldım illa kötü sonuç Alaçam diye birşey yok tabi hakkimizdan hayirlsi olsun birde 2 li tarama testinde cinsiyetini öğrenip doğruluk payı varmı