Ebruyldz356 bazı gebeliklerde progestan kullan ya da kullanma mide bulantısı aşırı derecede olabiliyor. Bu ilk 3 aylık kısımda çok çok normal bir durum, bazı gebeliklerde ilk trimestte biterken bazılarında doğuma kadar devam ettiği biliniyor. İlaca bağlı ya da değil, kusmak su kaybına sebep olduğu için anne&bebek açısından aşırı derecede kusmanın önüne geçebilmek adına doktoruna danışmalısın ve onun önerisi doğrultusunda kusma önleyici ilaç, iğne vs kullanımı sana iyi gelecektir. Aksi halde çok su kaybı yaşarsan bu senin için de bebek için de iyi bir durum değil.