Kızlar merhaba benim ilk gebeliğim Ve gün geçtikçe sürecimizin sonuna gidiyoruz ama ben doğumdan çok korkuyorum sezeryanda olmak istemiyorum normal doğum olmak istiyorum ama korkuyorum ne yapacağım bilmiyorum üstelik panik atağım da var hem çok ağrır dikiş olur diye korkuyorum yani özel bir bölge insan ne biliyim nasıl tuvalete giderim diye düşünüyorum hiçbir şey bilmiyorum hiçbir bilgiye sahip değilim ama sezeryanda olmak istemiyorum yani tüm cesaretimle normale girmek istiyorumSizce normal doğum zor mu ilk gebelikte yaşayanlar anlatabilir mi