Denz33 Kızlar merhaba 38+2de sezeryan olan var mı ben artık çok daraldığım , nefes darlığım falan olduğu için 39ubeklemeyelim dedim doktoruma 38 2 de alacak inşallah
2aslan_annesi07 Denz33 baş ağrısı bel ağrısı hicbirsey olmadı tek sorun tuvalete geç çıktım ve gaz sancım oldu geç yürümeye bağlıyorum ne kadar çok yururseniz o kadar çabuk toparliyorsunuz
Sule9191 Denz33 Bebeği çıkarttıktan sonra o akciğerlerinin açılması ve nefes alman diyeceksin ki ben yarım nefes alıyormuşum 🤣
Denz33 Sule9191 bende böyle diyeceğim eminim ☺️bebekte bi sıkıntı olmadı değilmi 38 haftada olduğu için
Sule9191 Denz33 Yani suyu filan normaldı biraz hareketleri yavaşlamıştı beklesek beklenirdi ama doktor riske atmayalım alalım dedi bekleseydikte 38+5 e kadar bekleyecekti
Nilsss1907 Denz33 38+5 te spinal sezaryen oldum geçen hafta salı. Hiçbir sıkıntım olmadı çok şükür bazen yataktan kalkarken sızlama yapıyor dikişim bide ilk ayağa kaldıklarında sanki bütün organlarım aşağıya doğru düşmüş gibi hissettim🙈 Ameliyat günü akşam kaldırıp yürütüyorlar direk ona göre sondayı çıkartıyorlar. Doktorum sondayıda iğneden sonra taktı.Şuan 9 günlüğüz😍🧿
merveiyd Denz33 Benim de pazartesi 38+0 sezaryen randevum var inşallah bi sıkıntı olmaz, olacak olsa doktorlar önermezler diye düşünüyorum. Sağlıkla alalım bebeklerimizi inşallah kucağımıza 😍