Kaderrr12 Reflü yatağı mutlaka almalısın şapka çok önemli kafasından çok ısı kaybediyorlar sonra gözleri çapak oluyor 🥹 yenidoğan takımı çok alma derim ben bir sürü aldım sadece bir kez giydi çabuk büyüyorlar ama şunu söyleyebilirim o kadar çok bitmiyor ki alınacak bir dünya alışveriş yaptım 2,5 aylık oldı hala bitmiyor hala eksik çıkıyor