Merhaba, günlerdir burada doğmuyor gelmiyor diyordum, maalesef bebeğim bir haftadır kilo almamış doktor istersen bekle dedi ama beklemek istemedim çünkü açılmam yok sancım çıkmıyor. Her neyse spinal anestezi ile yarın sabah doğumum olacak, bu güne değin hep normal doğum için çabaladım sezaryen konusunda bilgim yok, yardımcı olur musunuz kızlar..